Modern tıbbi teknolojileri uzman hekimlerle yüksek kaliteli sağlık hizmetlerine dönüştüren Liv Hospital, entegre marka iletişim çalışmalarını #PRFEVER mottosu ile fikirleri ateşleyen Feveran’a emanet etti.
Markaların potansiyelini en üst düzeye çıkarmak için gelişimi ve yeniliği merkezine alıp hikayelerini; en doğru anda, en doğru metotlarla hedef kitlesine ulaştıran Feveran, 360 derece entegre iletişim çalışmalarını yürütmek üzere sağlık sektörünün önemli markalarından Liv Hospital ile anlaştı. Bu kapsamda Feveran, Liv Hospital’ın kurumsal iletişim, lansman iletişimi, lider iletişimi, marka ve pazarlama iletişimi, proje yönetimi ve tüm kreatif çalışmalarını yürütecek. Aynı zamanda yaratıcı marka iletişim ajansı İngiltere, Macaristan ve Azerbaycan’da da hastaneleri bulunan markaya global PR desteği de sağlayacak.
Son olarak Liv Hospital ile el sıkışan Feveran ulusal ve uluslararası markalara kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri, içerik geliştirme gibi alanlarda stratejik iletişim danışmanlığı sunmasının yanı sıra dijital iletişim, etkinlik ve yaratıcı proje yönetimi, kreatfi süreçleri de içeren 360 derece entegre iletişim hizmeti veriyor.
Enerjik, yenilikçi, tutkulu marka özü ve #PRFEVER mottosu ile fikirleri ateşleyen Feveran’ın portföyünde; Entertech İstanbul Teknokent, Aztek Teknoloji ve markaları JBL, Marshall, Harman Kardon, Beats, Fuzul Holding kuruluşu Rubikpara, Albaraka Portföy Yönetimi şirketleri APY Ventures ve APY TEKMER, Softwareone, IFS, ETİD, Flokser, Worldline, HOP Health, OMÜD gibi birçok ulusal ve global marka bulunuyor.
SANAYİ HABER AJANSI