KASKİ’den abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ hizmeti

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü, abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ kolaylığı hizmeti sunmaya başladı.

KASKİ’den abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ hizmeti
Yayınlama: 04.03.2025
0
A+
A-

Web sitesi üzerinden ödeme noktasında da kolaylık tanıyarak herhangi bir şubeye gitmeden abonelerine fatura ödeme, endeks beyanı gibi hizmetleri sunan KASKİ, şimdi de ‘Arıza Başvurusu’ ile yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi.

İçme suyu veya kanalizasyon arızaları ile ilgili talepleri iletmek için ilk olarak https://kaski.gov.tr adresindeki ana ekrandan ‘Arıza Başvurusu’ tıklanıyor. Açılan sayfada ilk adım olarak başvuran kişi bilgilerini eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduktan sonra telefon, doğrulama adımı belirtilen telefon numarasına iletiliyor. Gelen kod ilgili alana girildikten sonra bir sonraki adıma geçiliyor.

Bu aşamada adres bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulduktan sonra bir sonraki adıma geçilerek önce zorunlu alanlar dolduruluyor, sonrasında ise ‘onay’ adımına geçiliyor. Son aşamada ise ‘onayla’ butonuna tıklanarak arıza kaydı oluşturma işlemi başarıyla tamamlanmış oluyor. Diğer yandan oluşturulan arıza kaydı ile ilgili aşamalar talep sahibinin sisteme girdiği cep telefon numarasına bilgilendirme mesajı şeklinde iletiliyor.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.