Ramazan ayını cazip menülerle ve kampanyalarla karşılayan Yemeksepeti, Türkiye’nin dört bir yanındaki 100 binden fazla restoran ve iş yeriyle 32 milyondan fazla aktif kullanıcısına özel lezzetler sunmak üzere hazırlıklarını tamamladı. Yemeksepeti Club’da Ramazan’a özel görevlerle YemekPuan’lar kazanma fırsatı sunan Yemeksepeti, Yemeksepeti Market’le ev ve mutfak ihtiyaçlarını avantajlı fiyatlarla kullanıcıların kapısına getiriyor.
Türkiye’de hızlı ticaretin öncü markası Yemeksepeti, bu Ramazan’da da sofraları zenginleştirmek ve iftar saatlerini sabırsızlıkla bekleyen milyonları memnun etmek için kapsamlı hazırlıklar yaptı.
100 binden fazla üye restoran ve iş yerine sahip büyük ekosisteminin gücüyle Ramazan'a hazırlanan Yemeksepeti, kullanıcılarına sadece çeşitli ve lezzetli yemek seçenekleri sunmakla kalmayıp, avantajlı kampanyalarla buluşturuyor.
Geçen yılın gözde ürünleri yeniden sahne alıyor
Geçen yıl Ramazan ayında en çok tercih edilen Ramazan pidesi, kebap ve ızgara gibi geleneksel lezzetler, bu yıl da Yemeksepeti menülerinde önemli bir yer tutuyor. Ayrıca geleneksel Ramazan tatlısı Güllaç da yine Yemeksepeti üye restoranlarında özel bir yerde bulunuyor. Bu lezzetler, iftar sofralarını zenginleştiren ve Ramazan ayının ruhunu yansıtan seçenekler arasında yer alıyor.
Sepette indirim kampanyaları devam ediyor
Yemeksepeti kullanıcılarına daha fazla lezzet seçenek sunabilmek için hazırlanan ve büyük ilgi gören SEPETTE100 indirim kampanyası, Ramazan ayında da büyük restoran zincirleriyle devam ediyor. Bu kampanya sayesinde kullanıcılar, siparişlerinde 100 TL'lik indirim kazanma fırsatına sahip oluyorlar. Aynı zamanda yerel restoranların katıldığı SEPETTE50 kampanyasıyla beraber kullanıcılar, mahallelerindeki yerel işletmelerden indirimli sipariş verebiliyorlar. Burger, pizza, tavuk, sağlıklı yiyecekler, Türk yemekleri gibi popüler yemekler üzerinden yoğunlaşan bu kampanyalar, her bütçeye uygun seçenekler sunuyor.
Yemeksepeti Market ile “Dolu Dolu Ramazan”
32 ilde, yüzlerce hizmet noktasında, 4 bin çeşitten fazla market ürününü dakikalar içinde kullanıcılarına ulaştıran Yemeksepeti Market, Ramazan ayı boyunca “Dolu Dolu Ramazan” fırsatlarıyla aile bütçelerine destek olmaya devam ediyor.
Yemeksepeti Market’in özel Dolu Dolu Ramazan kampanyası kapsamında, ev ve mutfak ihtiyaçları avantajlı fiyatlarla satılıyor. Temel Gıda, Süt ve Kahvaltılık, Ev Bakım gibi kategorilerde her gün uygun fiyatlarla sunulan ürünler, kullanıcıların Ramazan ayını daha rahat ve ekonomik geçirmelerini sağlıyor.
Kullanıcılarına tüm kampanyalardan tek seferde faydalanabilme imkanı sunan Yemeksepeti Market, hafta boyunca devam eden yüzlerce fırsatla sepetlerini dolduruyor. Böylece Ramazan ayı boyunca her gün 700’ü aşkın indirimli ürün fırsatından tek seferde yararlanma imkanı sağlanıyor.
Yemeksepeti Club'dan Ramazan'a özel bol kazançlı görevler
Ramazan ayında kullanıcılarını Yemeksepeti Club aracılığıyla daha da mutlu etmeyi hedefleyen Yemeksepeti, “Mahalle'den Su Siparişi” göreviyle başlayarak, “Ramazan Sofrası” ve “Dolu Dolu Ramazan” görevleriyle yolculuğa çıkarıyor. Bu görevler, kullanıcılara özel YemekPuan'lar kazandırıyor ve Ramazan ayını daha avantajlı ve keyifli hale getiriyor.
Yemeksepeti’nden en az bir kez yemek siparişi vermiş ve belirli şehirlerden sipariş geçmişi olan kullanıcılara yönelik olan “Mahalle'den Su Siparişi” görevinde kullanıcılar, üç adımda toplam 45 YemekPuan kazanma şansı yakalıyorlar.
11-24 Mart tarihleri arasında, iftar ve sahur saatlerinde verilen siparişlerle toplamda 120 TL değerinde YemekPuan kazanma imkanı sunan dört adımlı “Ramazan Sofrası” adlı görevin her adımında 30 YemekPuan veriliyor. 25 Mart-8 Nisan tarihleri arasında ise görevler sadece Ramazan ayına özel restoranlarda geçerli olacak. Bu dönemde en az 1 yemek siparişi vermiş olan kullanıcılar, 4 adımda toplamda 120 TL YemekPuan kazanma fırsatı bulacaklar.
Yemeksepeti ayrıca, “Dolu Dolu Ramazan” göreviyle, kullanıcılarına Market ve Mahalle siparişlerinde geçerli toplamda 250 TL değerinde YemekPuan sunuyor. Bu görev, en az 1 yemek siparişi vermiş kullanıcılara özel olarak 5 sipariş üzerinden planlandı ve adım puanları sırasıyla 20, 40, 50, 60 ve 80 olarak belirlendi.
SANAYİ HABER AJANSI