DHL Group, 2030 yılına kadar gelirini yüzde 50 oranında artırmayı planlıyor

Lojistik şirketi DHL Group, ileriye dönük beş yıla yönelik strateji planını açıkladı.

DHL Group, 2030 yılına kadar gelirini yüzde 50 oranında artırmayı planlıyor
Yayınlama: 09.10.2024
4
A+
A-

Lojistik şirketi DHL Group, ileriye dönük beş yıla yönelik strateji planını açıkladı. 

“Strateji 2030 – Sürdürülebilir Büyümeyi Hızlandırmak” isimli vizyonu ile şirket, 2030 yılına kadar 2023'e kıyasla yüzde 50 gelir artışı elde etmeyi hedefliyor. DHL Group, bölüm ve Grup büyüme girişimleri yoluyla tam büyüme potansiyelini ortaya çıkarmayı amaçlıyor. DHL Group, Strateji 2030 ile karbondan arındırma taahhüdünü daha da pekiştiriyor.

DHL Group CEO’su Tobias Meyer konuyla ilgili şunları söyledi:

“Dengeli ve çeşitliliği yüksek portföyümüz sayesinde hızla değişen bir dünyada büyüme fırsatlarını yakalamak için ideal bir konumdayız. İşimizi karbondan arındırırken daha hızlı ve daha kârlı büyümeyi amaçlıyoruz. Kaliteye ve hızla büyüyen sektör segmentlerinin ihtiyaçlarına hizmet vermeye ciddi bir şekilde odaklanarak küresel lojistikteki pazar lideri konumumuzu güçlendireceğiz.”

2050 yılına kadar işini karbondan arındırmayı hedefleyen küresel bir lojistik şirketi olan DHL Group, mevcut stratejik “üç ana hedef” çerçevesine sürdürülebilirliği “Tercih Edilen Yeşil Lojistik Çözümü” olarak adlandırdığı dördüncü bir hedef olarak entegre ediyor.

Şirket, müşterilerinin tedarik zincirlerini karbondan arındırmalarına destek olmak için uzmanlığını kullanmayı, böylece bu gelişen pazarda pay elde etmeyi hedefliyor. Bu doğrultudaki girişimler arasında stratejik ortaklıklar kurulması ve 2030 yılına kadar yüzde 30'luk bir Sürdürülebilir Havacılık Yakıtı (SAF) karışımını güvence altına almak için karbondan arındırma çalışmalarının yoğunlaştırılması yer alıyor. 

DHL Group CEO’su Tobias Meyer, “Lojistik sektöründeki en büyük elektrikli araç filosuna sahip olmaktan ve 2023'te dünya genelindeki tüm havayolları arasında en yüksek SAF payına ulaşmaktan gurur duyuyoruz. Gelecekte pazar talebinin artması öngörülen düşük emisyonlu lojistiğe yatırım yapmanın, bu taşımacılık çözümlerinin müşterilerimiz için giderek daha önemli hale gelmesiyle rekabet avantajına dönüşeceğine inanıyoruz” şeklinde konuştu. 


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.