Global doğrudan satış şirketi QNET, Türkiye’deki Doğrudan Satış Derneği’ne gümüş üye oldu.
Global doğrudan satış şirketi QNET, Türkiye'deki Doğrudan Satış Derneği'ne gümüş üye oldu.
QNET, dünya çapında girişimci adaylarına işlerini kurmaları ve büyütmeleri için güç vermeye devam ediyor. QNET, 2010 yılında Türkiye’ye giriş yaptıktan sonra 160 bini aşkın müşteriye ve temsilciye hizmet vererek önemli ölçüde büyüdü. Doğrudan Satış Derneği'nin (DSD) yeni üyesi olan QNET, sektörün büyümesini teşvik etmek ve doğrudan satış yapan temsilciler için en iyi uygulamaları sunmak amacıyla diğer üye şirketlerle iş birliği yapmayı da destekliyor. Özellikle kadınlar ve gençler arasında mikro girişimciliği teşvik etmeye kararlı olan QNET, finansal okur-yazarlık programları yürütmeyi, ürünlerini geliştirmeyi ve bağımsız temsilcilerin işlerini sürdürülebilir bir şekilde büyütmelerine yardımcı olmak için yapay zekâ destekli iş araçları, eğitimler ve kapsamlı bir destek ekosistemini sürdürmeyi amaçlıyor.
QNET Türkiye, Orta Asya ve Rusya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik, Türki-ye'de doğrudan satış sektöründeki girişimci sayısının arttığına dikkat çekerek şunları söyledi: “Dünya pandemiden kurtulmaya başlarken doğrudan satış sektöründe küre-sel bir düşüş yaşanmasına rağmen, Türkiye'de sektör bir önceki yıla göre yüzde 33 büyüdü. Bu büyüme, yeni neslin sadece doğrudan satış şirketlerinin sunduğu benzersiz ürün ve hizmetleri keşfetmekle kalmayıp, aynı zamanda sektörü gelecek vaat eden bir girişim olarak gördüğünü bizlere gösteriyor. DSD üyeliğimizle sektörün büyümesine ve iş birliğine önemli ölçüde katkıda bulunmayı hedefliyoruz.”
QNET'in Malezya, Singapur, Endonezya, Filipinler ve Birleşik Arap Emirlikleri gibi ülkelerdeki Doğrudan Satış Dernekleri’nde üyelikleri bulunuyor. QNET’in üye olduğu Türkiye'deki Doğrudan Satış Derneği’nin, hem Avrupa Doğrudan Satış Derneği (SELDIA) hem de Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu’yla (WFDSA) bağlantısı bulunuyor.
Hakkımızda:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen DEFY Erkek Cilt Bakım Ürünleri, Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi ve bakım yağlarıyla, Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı Homepure Zayn ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
SANAYİ HABER AJANSI