İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin sorunları yerinde tespit edip çözüme kavuşturmak için görevlendirdiği İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı’na bağlı saha ekipleri, Konak, Bayraklı ve Karşıyaka’da 12 bin hanenin kapısını çaldı.
Öncelikle çözüm bekleyen mahallere giderek sorunları kaynağından tespit eden ekipler, Konak, Bayraklı ve Karşıyaka’da 12 bin hanenin kapısını çalarak yüz yüze görüştü. Vatandaşların sorunlarını, taleplerini ve iletişim bilgilerini alan ekipler, topladıkları talepleri öncelik sırasına göre not alıp analiz ederek çözüme kavuşturulması için yetkili birimlere iletti.
Karşıyaka Aksoy Mahallesi’nde ileri yaştaki vatandaşlara yönelik ziyaretleri tamamladıklarını belirten İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’nda Saha Ekipleri Koordinatörlüğü görevini yürüten Arzu Doğruyol, “Kentin farklı mahallelerinde hemşehrilerimizi birebir ziyaret ederek doğrudan temas kuruyor, ihtiyaç ve talepleri yerinde tespit ederek çözümleri hızlandırmayı amaçlıyoruz. Bu ziyaretler aynı zamanda hemşerilerimizle güvene dayalı bir ilişki kurmamızı sağlıyor. İhtiyaç duyduklarında yanlarında olduğumuzu hissettirmeye özen gösteriyoruz” dedi.
SANAYİ HABER AJANSI