Alo 153, 2023 yılında yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya yanıt verdi

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi, Kayseri’nin 7 gün 24 saat ulaşılabilen çözüm merkezi olarak Kayseri’nin iletişim numarası oldu. Alo 153 İletişim Merkezi 2023 yılında yaklaşık bir milyon 200 bin çağrıya cevap verdi.

Alo 153, 2023 yılında yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya yanıt verdi
Yayınlama: 02.01.2024
18
A+
A-

Büyükşehir belediyesi tarafından vatandaş yoğunluğu bulunan alanlarda hizmet eden Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan yüz yüze gelen her türlü talep, istek, öneri ve şikâyetleri doğru, anlaşılır bir şekilde cevaplamak ve vatandaşlara yardımcı olmak adına birçok çalışma gerçekleştirdi.

Büyükşehir Belediyesi Mobil Beyaz Masa Aracı ile vatandaşlar diledikleri anda büyükşehir belediyesi ile doğrudan iletişime geçerek, zaman ve ulaşım kayıplarını ortadan kaldırarak, bilgilendirildi.

Büyükşehir Belediyesi İletişim Küresi faaliyete geçtiğinden bugüne kadar 3 bin 540 kayıtlı başvuru alındı. İlgili birimlerde çözümünü sağlanırken, 85 bin vatandaş ile yüz yüze iletişim kurularak, ilgili kurumlara anlık bildirim sağlandı.

Büyükşehir belediyesi ayrıca birçok etkinlikte Büyükşehir Belediyesi Alo 153 İletişim Merkezi ile vatandaşların yanında yer aldı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın talimatıyla Cumhuriyet Meydanı tarihi Saat Kulesi altında kurulan Avrupa’daki Kardeşlerimiz İrtibat Merkezi (AKİM) de, gurbetçilere hizmet veriliyor.

Görevli personel, İletişim Küresi’nde vatandaşları güler yüzle, sıcak ve samimi ortamda karşılayarak, vatandaşlara Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ın selamlarını ileterek, onların istek, öneri ve şikayetlerini anında ilgili birimlere ulaştırıyor.

AKİM faaliyete geçtiğinden beri bin 950 kayıtlı başvuru oluşturup ilgili birimlerde çözümünü sağlanırken, 7 bin 500 gurbetçi yüz yüze iletişim kurarak her türlü talep, istek ve önerilerini kayda alırken aynı zamanda yatırım ve diğer talepler konusunda danışmanlık hizmeti verildi. 

Öte yandan asrın felaketi olarak nitelendirilen 6 Şubat depremleri sonrası, sadece Kayseri’de değil ülke genelinden gelen istek ve taleplere de anında cevap veren Alo 153 İletişim Merkezi, konaklama başta olmak üzere her türlü konuda depremzedelere yardımcı oldu.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.