Çin Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın açıkladığı verilere göre, 8 günlük Güz Ortası Bayramı ve Milli Bayram tatilinde Çin vatandaşlarının yurt içinde gerçekleştirdikleri seyahat sayısı geçen yıla göre yüzde 71,3 artışla 826 milyona ulaştı. Turizm gelirleri de aynı dönemde yüzde 129,5 artarak 753 milyar 430 milyon yuan (yaklaşık 104 milyar 600 milyon dolar) olarak kaydedildi.
Çin Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın açıkladığı verilere göre, 8 günlük Güz Ortası Bayramı ve Milli Bayram tatilinde Çin vatandaşlarının yurt içinde gerçekleştirdikleri seyahat sayısı geçen yıla göre yüzde 71,3 artışla 826 milyona ulaştı. Turizm gelirleri de aynı dönemde yüzde 129,5 artarak 753 milyar 430 milyon yuan (yaklaşık 104 milyar 600 milyon dolar) olarak kaydedildi.
Bayramın ilk haftasında, perakende ve lokanta satışları geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 9 arttı. Gıda, mücevher ve haberleşme teçhizatı satışları yüzde 10'un üzerinde, otomobil ve kozmetik ürün satışları ise yüzde 7 oranında arttı.
SANAYİ HABER AJANSI