Bayram tatilinde Çin’de tüketim piyasası canlandı

Çin Devlet Vergi İdaresi’nin açıkladığı verilere göre, 8 günlük Güz Ortası Bayramı ve Milli Bayram tatilinde ülkenin tüketim piyasasında büyük canlılık görüldü.

Bayram tatilinde Çin’de tüketim piyasası canlandı
Yayınlama: 07.10.2023
1
A+
A-

Çin Devlet Vergi İdaresi’nin açıkladığı verilere göre, 8 günlük Güz Ortası Bayramı ve Milli Bayram tatilinde ülkenin tüketim piyasasında büyük canlılık görüldü.

Veriler, bayram tatilinde Çin’in tüketim piyasasında elde edilen gelirin yıllık bazda yüzde 21,3 arttığını, bunlar arasında hizmet sektöründeki harcamaların yüzde 20,9, mal satışlarındaki harcamaların ise yüzde 21,6 yükseldiğini gösterdi.

Verilere göre, turizm sektöründeki hizmet geliri geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 110, konaklama ile yiyecek-içecek hizmetlerinden elde edilen gelir yüzde 25,5 yükseldi.

Ayrıca kültür ve spor hizmetlerinden elde edilen gelir yüzde 45,4, günlük ihtiyaç maddeleri, kozmetik ve giyim, ayakkabı ve şapka gibi ürünlerin satış hacmi yüzde 27,5 arttı.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.