CarrefourSA, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan ile döndü

Sürdürülebilirlik vizyonuyla çevresel ve toplumsal etki yaratmayı amaçlayan CarrefourSA’nın TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesi, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan kazandı.

CarrefourSA, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan ile döndü
Yayınlama: 18.06.2025
2
A+
A-

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk alanındaki projeleriyle ulusal ve uluslararası platformlarda fark yaratmaya devam ediyor.

Hayalet Ağlar Türkiye’den festivalde en çok finale kalan proje oldu

CarrefourSA, TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesiyle dünyanın en prestijli yaratıcılık festivali olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nden 1 Altın Aslan ve 1 Bronz Aslan ödülüyle döndü. Hayalet Ağlar Projesi “Design – Brand Environment & Experience Design” kategorisinde Altın Aslan, “Outdoor – Special Build” kategorisinde ise Bronz Aslan kazandı. Ayrıca 6 farklı kategoride shortlist başarısı elde ederek Türkiye’den festivalde en çok finale kalan projelerden biri oldu.

Proje için Marmara Denizi’nden toplanan 4 ton hayalet ağla Balıkesir’in Ocaklar Köyü, bir gecede hayalet köye dönüştürülerek; denizlerimizdeki hayalet ağ sorununa dikkat çekildi. Hayalet ağ kavramı, yanlış ve bilinçsiz avlanma nedeniyle denizlerde kaybolan ağlara verilen bir isim. Bu ağlar, onlarca yıl denizde kalarak balıkçılık ekosistemini tehdit ediyor ve küçük ölçekli kıyı balıkçılığıyla geçinen köylerimizi, hayalet köye dönüşme riskiyle baş başa bırakıyor. Projenin elde ettiği ulusal ve uluslararası başarılar sayesinde ise Hayalet Ağlar artık yalnızca bir farkındalık kampanyası değil; “Hâlâ şansımız var” diyen bir uyanış çağrısına dönüşmüş oldu.

CarrefourSA Hayalet Ağlar Künye

Reklamveren: CarrefourSA/ Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Merve Durantaş

Reklam Ajansı: TBWAIstanbul

İletişim Ajansı: Momentum İletişim

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan

Kreatif Direktör: Serdar Güngör

Kreatif Grup Lideri: Orkun Süslü

Yaratıcı Ekip: Seray Samancı, Nazif Sezer

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Arda Sesli, Yunuscan Hısımcıl, Elif Altuntaş

Sosyal Medya Ekibi: Burcu Çelenoğlu, İdil Akıncı, Gizem Karakaya, Gizem Gümüş, Beste Kurtoğlu

Prodüksiyon Ekibi: Nilay Meltem Ciğit, Mert Adabaş

Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Şirketi: Organic Film

Yönetmen: Yiğit Karagöz

Seslendirme: Burak Sevinç


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.