Chery Türkiye öncü kullanıcı uygulamalarıyla Şikayetvar’dan ödüle layık görüldü

Çin’in otomotiv alanındaki en güçlü markalarından Chery, satış performansıyla olduğu kadar satış sonrası hizmetlerdeki müşteri merkezli yaklaşımıyla da öne çıkmaya devam ediyor.

Chery Türkiye öncü kullanıcı uygulamalarıyla Şikayetvar’dan ödüle layık görüldü
Yayınlama: 21.02.2025
0
A+
A-

Bu kapsamda 2015 yılından bu yana her yıl düzenlenen Türkiye'nin önde gelen müşteri memnuniyeti değerlendirme platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Şikayetvar A.C.E. Ödülleri’nin bu yılki sahibi Chery Türkiye oldu. Şikayetvar A.C.E. Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıkan Chery Türkiye, Otomotiv B kategorisinde de birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery'nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, performansını hızla artırdığı Türkiye pazarına özel uygulama ve hizmetleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini öne alan yaklaşımı ve tüketicinin her zaman yanında olma prensibiyle her geçen gün daha fazla kullanıcıya ulaşan Chery Türkiye, Şikayetvar A.C.E. (Müşteri Mükemmelliğinde Başarı) Ödüllerinde en iyi performans gösteren firma olarak öne çıktı ve Otomotiv B kategorisinde birinciliği elde etti. Bu olağanüstü başarı, Chery'nin müşteri memnuniyetine olan bağlılığını vurgulamakla kalmıyor, aynı zamanda küresel stratejisindeki “Önce Kullanıcı” felsefesinin başarısına da dikkat çekiyor.

Şikayetvar A.C.E. jürisi, “Chery, sistematik çözümleriyle sektörde örnek bir başarı sergileyerek, her müşteri temas noktasında üstün hizmet standartlarına örnek oluşturuyor” değerlendirmesiyle Chery Türkiye’yi ödüle layık gördü. Chery Türkiye’yi temsilen ödülü Müşteri Deneyimi Yöneticisi Burak Ağaoğlu, Zeynep Şen, Emre Özocak ve ekip üyeleri alırken, bu başarının markanın hizmete olan sarsılmaz bağlılığından kaynaklandığı vurgulandı.

Chery, Türkiye pazarına girdiği günden bu yana stratejik öncelik olarak yerelleştirilmiş servis yeteneklerinin geliştirilmesine öncelik veriyor. Şirket, Türkiye'deki müşterilerine daha iyi hizmet vermek üzere 24 saat acil yol yardımı, çağrı merkezi, ikame araç ve ücretsiz oto yıkama gibi bir dizi özel hizmet sunuyor. Bu girişimler, araçla ilgili sorunların neden olduğu rahatsızlığı en aza indirirken, aynı zamanda sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak üzere tasarlanıyor. Chery, hizmet ağını ve kullanıcıya sağladığı avantajları sürekli geliştirerek 100 bini aşkın Türk tüketicisinin güvenini kazandı. Bu rakam yalnızca pazar penetrasyonu açısından önemli olmakla kalmıyor, aynı zamanda kullanıcıların markanın kalitesini, teknik becerisini ve hizmet taahhüdünü onaylama seviyesini de gösteriyor. Chery'nin Türkiye pazarında ürün ihracatından hizmet sunumuna kadar attığı adımlar, “Önce Kullanıcı” felsefesinin evrensel olarak uygulanabilirliğini de vurguluyor. Bu ödül sadece geçmiş başarıları ödüllendirmekle kalmıyor, aynı zamanda markayı kullanıcı deneyiminde daha fazla yenilik yapmaya ve dünya genelinde tüketiciler için daha da değerli seyahat çözümleri üretmeye de teşvik ediyor.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.