İstanbul,
8°C
parçalı bulutlu
Çin Ulusal Piyasa Denetim İdaresi (SAMR) tarafından açıklanan verilere göre, 2024 yılının ilk çeyreğinde ülkedeki 857 önemli basın organı ve ilgili birimin reklam gelirleri, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13,6 oranında artarak 274 milyar yuana yükseldi.
Çin Ulusal Piyasa Denetim İdaresi (SAMR) tarafından açıklanan verilere göre, 2024 yılının ilk çeyreğinde ülkedeki 857 önemli basın organı ve ilgili birimin reklam gelirleri, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13,6 oranında artarak 274 milyar yuana (yaklaşık 38 milyar 600 milyon dolar) yükseldi.
İnternet reklamlarının Çin’deki reklam sektörünün çoğunluğunu oluşturduğu bildirildi.
SANAYİ HABER AJANSI