DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİNİN İKİNCİ BÖLÜMÜ DÜZENLENDİ

OSBÜK, Vodafone Business Türkiye ve Yıldız Teknik Üniversitesi iş birliğindeki OSB’lerde Dijital Dönüşüm Programı, Dijital Pazarlama eğitiminin ikinci bölümü olan e-ticaret konusunun anlatılması ile devam etti.

DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİNİN İKİNCİ BÖLÜMÜ DÜZENLENDİ
Yayınlama: 26.03.2024
5
A+
A-

Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Doç. Dr. Hayat Ayar Şentürk eğitimde, bir işletmenin e-ticaret ile diğerlerinden nasıl farklılaşabileceğine odaklanması gerektiğini söyledi. Küresel ekonomik trendler, demografik faktörler, internet, mobil cihaz, sosyal medya, finansal ürün ve lojistiğin e-ticareti etkileyen unsurlar olduğunu söyleyen Şentürk, müşteri deneyimi, e-ticaret eğilimi, e-ticarette güven inşası ve e-ticaret lojistik sürelerinin optimize edilmesi konuları hakkında da bilgiler verdi.

Kaynak: SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.