Müşteri deneyimini odağına alarak birçok ilke imza atan Türk Telekom, gençlik markası Selfy ile gençlerin hayatlarının her anına dokunan avantajlar sunuyor. Selfy, yenilenen ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; birçok alanda gençlere yönelik sunduğu fırsatları sürekli genişletiyor.
Müşteri deneyimini odağına alarak birçok ilke imza atan Türk Telekom, gençlik markası Selfy ile gençlerin hayatlarının her anına dokunan avantajlar sunuyor. Selfy, yenilenen ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; birçok alanda gençlere yönelik sunduğu fırsatları sürekli genişletiyor.
Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Müşterilerimizin beklenti ve memnuniyetini odağımızda tutuyoruz. Gençlerin de değişen ve farklılaşan ihtiyaçlarına yönelik fırsatlar sağlıyor, gençlik markamız Selfy ile onların yanında oluyoruz. ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; bol internetli ve sınırsız içerikli tarifeler, esnek paketler, giyimden kahveye, oyundan hobiye, konserden otobüs biletine kadar birçok alanda avantajlar sunuyor, gençlerin her anına değer katıyoruz” dedi.
Teknoloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, müşterilerine en iyi deneyimi sunmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. Türk Telekom’un gençlik markası Selfy yenilenen ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla; bol internetli tarifeleri, giyimden bilet indirimine kadar hayatın birçok alanında gençlere yönelik avantajlar sunuyor.
Müşterilerini anlamaya yönelik gerçekleştirdikleri araştırmalarla ihtiyaçları belirlediklerini, bu kapsamda da yeni ürün ve hizmetler geliştirdiklerini ifade eden Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Merkezinde insan bulunan her konu bizim için öncelikli. Bu noktada tüm paydaşların beklentilerini anlayarak, ihtiyaçlara yönelik doğru çözümleri sunmaya özen gösteriyoruz. 53 milyona yaklaşan müşterimizle, Türkiye’nin dijital dönüşümünün öncüsüyüz. Kullanıcılarımıza en iyi müşteri deneyimini yaşatmak için araştırmalar yapıyoruz. Araştırmaların sonucunda, kullanıcılarımızın beklentilerine yönelik faydalar sağlıyoruz. Bu kapsamda gençlerin değişen ve farklılaşan ihtiyaçlarına yönelik de avantajlar sunuyoruz. Gençlik markamız Selfy ile gençlerin ihtiyaçlarına yönelik fırsatlar sunuyor, gençlerin her anına değer katıyoruz. Selfy ile sunduğumuz avantajlarla; birçok alanda gençlerin enerji dolu dünyasını zenginleştiriyoruz. Gençler de geçen yıldan bugüne kadar, sunulan marka iş birlikleri avantajlarından 350 binden fazla kez yararlandılar. Gençlik markamız Selfy’nin yenilediğimiz ‘Her Anın Sponsoru’ mottosuyla gençlerin kendileri için tasarladıkları mutlu ‘an’larına destek olmayı amaçlıyoruz. Selfy’nin mottosunu değiştirmemizdeki çıkış noktamız; Selfy ile gençlerin özel anlarına değer katmaktı. ‘Her Anın Sponsoru’ mottomuzla, bol internetli ve sınırsız içerikli tarifeler, esnek paketler, giyimden kahveye, oyundan hobiye, konserden otobüs biletine kadar birçok alanda avantajlar sunuyoruz. Düzenlediğimiz etkinliklerle ve festivallerle şehirlere ayrı bir renk kattığımız markamızla, gençlerin her anında onların yanlarında oluyoruz” dedi.
Türk Telekom Selfy’liler Biletix.com, Defacto, InStreet, Enuygun.com, Porty, İdefix, Frink gibi markalardan elde ettikleri faydalara ve bol internetli sınırsız ve esnek tekliflere https://www.selfy.com.tr/ adresinden ulaşılabiliyor.
SANAYİ HABER AJANSI