JAECOO, J-Club kullanıcı etkinliği düzenledi

Çinli premium off-road SUV markası JAECOO, çok sayıda araç kullanıcısı ve fikir önderi tüketicilerinin katılımıyla J-Club kullanıcı etkinliği düzenlendi.

JAECOO, J-Club kullanıcı etkinliği düzenledi
Yayınlama: 09.02.2025
2
A+
A-

JAECOO, yeni şarj edilebilir hibrit JAECOO 7 PHEV modelinin teknolojisini de etkinlik kapsamında davetlilere tanıttı. JAECOO’nun Süper Hibrit Sistemi (SHS) teknolojisi ile donatılan yeni PHEV modeli, en ileri teknolojiyi çevre dostu bir konseptle mükemmel bir şekilde birleştirerek, üst düzey şehirli off-road pazarı için yeni bir seçenek ortaya koyuyor. JAECOO, kullanıcıların güç, menzil ve enerji tüketimi ihtiyaçlarını karşılamak üzere yeni enerji araçları alanında Süper Hibrit Sistemi’ni (SHS) geliştirdi. Sistem, hibrite özel beşinci nesil 1.5 TGDI motor, hibrite özel şanzıman (DHT) ve yüksek performanslı hibrite özel batarya olmak üzere üç temel teknolojiyi barındırıyor. Şarj edilebilir hibrit JAECOO 7 PHEV'in tanıtımı, JAECOO markasının Türkiye'deki yeni enerji sektöründe varlık gösterme ve Türk kullanıcılara daha çevre dostu seyahat çözümleri sunma konusundaki kararlılığını simgeliyor.

JAECOO, marka ile kullanıcıları arasındaki derin bağı güçlendirmek için yeni “ “JAECOO marka elçisi” yaklaşımını resmi olarak başlattı. Söz konusu yaklaşım, daha fazla kullanıcıyı markayı birlikte şekillendirmeye teşvik ederek, çok sayıda avantaj ve destek planları ile JAECOO’nun küresel pazarlarda uzun vadeli gelişimini desteklemeyi amaçlıyor. Etkinlikte ayrıca, fikir önderi tüketicilerin çabalarının takdir edildiği ve marka ile kullanıcıları arasındaki derin etkileşimin kutlandığı bir “marka elçileri ödül töreni” de gerçekleştirildi. Bunun dışında JAECOO “herkes marka elçisi olabilir” felsefesini izliyor. Araç sahipleri marka elçisi kullanıcı olmak için birden fazla kanaldan başvuruda bulunabiliyor ve marka, tutkulu ve yaratıcı tüm kullanıcılara çok sayıda avantaj sağlayarak katılım fırsatları sunuyor. Yeni  (marka elçisi kullanıcı) yaklaşımı, marka geleceğinin araç sahipleriyle iş birliği içinde şekillenmesine yardımcı olacak ve JAECOO ile kullanıcılarının birlikte büyümesini teşvik edecek.

Söz konusu J-Club kullanıcı etkinliği sırasında, özel bir satış sonrası etkileşim oturumu düzenlendi. Bu oturum, derinlemesine iletişim ve etkileşim yoluyla araç sahiplerinin güvenini ve memnuniyetini daha da artırmayı hedefliyor. Satış sonrası hizmetler ekibi, JAECOO 7 modelinin çok sayıda işlevi ve bakım gereksinimleri hakkında ayrıntılı bilgiler verdi. Profesyonel ekiplerin vermiş olduğu cevaplar sayesinde araç kullanıcıları, sadece araç kullanım deneyimlerini nasıl optimize edeceklerini daha iyi anlamakla kalmadı, aynı zamanda rutin bakım ve sorun giderme konusunda da pratik bilgiler edindiler. Ayrıca JAECOO'nun satış sonrası hizmetler ekibi, araç kullanıcılarının ortak taleplerini ve sorularını ele alarak, kullanım sırasında oluşabilecek belirsizlikleri ortadan kaldırdı ve araçlarını daha iyi anlayıp keyifli bir sürüş deneyimi yaşamalarını sağladı.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.