JAECOO, start vermeye hazırlandığı marka lansman süreciyle Türkiye’de sunacağı ürün ve hizmetleri kamuoyuna duyuracak.
Çinli otomotiv markası JAECOO, Türkiye pazarına giriş yapmaya hazırlanıyor. Bu kapsamda JAECOO, dikkat çekici bir marka lansman süreciyle bu yaz Türkiye pazarına giriş yapacak.
Ayrıca JAECOO'nun ilk üst düzey arazi SUV modeli JAECOO 7’de ön planda olacak. JAECOO, ''Klasikten Gelen, Klasiğin Ötesine'' marka felsefesine bağlı kalarak, Türkiye’nin Off-Road pazarında hem marka hem de teknoloji açısından yeni bir senaryo inşa edecek.
JAECOO'nun Türkiye'deki marka lansman sürecinde üç ana başlık üzerine yoğunlaşılacak. Bunlardan ilki, “Klasikten Gelen, Klasiğin Ötesinde” felsefesiyle ürünlerin cazibesini yansıtan JAECOO 7 modelinin ön tanıtım süreci olacak. Benzersiz ve Off-Road tasarım estetiğine sahip tasarımı, güçlü Off-Road teknik becerileri, mükemmel güvenlik donanımları ve gelişmiş akıllı teknolojisi ile JAECOO 7, geçen yılın nisan ayında farklı pazarlarda satışa sunulmasının ardından dünya genelinde 20’nin üzerinde ülke ve bölgede bilinirlik kazandı. JAECOO'nun küresel genişlemesi açısından stratejik bir pazar olan Türkiye, marka için çok önemli bir konuma sahip. JAECOO 7 modeli ise JAECOO’nun Türkiye pazarındaki faaliyetlerinin merkezini oluşturuyor.
JAECOO, start almaya hazırlanan marka lansmanında JAECOO 7'nin üstün özelliklerini ve ürünlerinin gücünü kamuoyuna aktarmaya devam edecek. Üst düzey bir arazi SUV’u olan JAECOO 7, JAECOO'nun Ar-Ge ve üretim becerilerini ve özellikle arazideki teknik gücünü tam olarak gözler önüne seriyor.
Marka lansman sürecinde JAECOO'nun üst yönetimi Türkiye'ye yönelik gelecekteki stratejik planlarını da açıklayacak. JAECOO, yenilikçi teknoloji ve marka inovasyonu ile Türkiye ve Avrasya pazarında ürün, teknoloji, bayi ağı ve tüm değer zincirinin uygulanmasını hızlandıracak ve Türkiye'nin modern Off-Road çağına girmesine yardımcı olmak için ortaklarıyla iş birliği yapacak.
SANAYİ HABER AJANSI