Mavi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş, 2024 yılı 4. çeyrek faaliyetlerine ilişkin bilgi verdi.
Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yapılan açıklamada, şunlar ifade edildi:
''Ekonomik yavaşlamaya rağmen, Türkiye hazır giyim pazarı büyümesini sürdürmektedir. Mavi olarak, güçlü marka konumlandırmamız, doğru fiyat stratejimiz, yüksek kalite standardımız, tüketiciyi sürekli yeniliklerle buluşturabilen pozitif müşteri deneyimimiz sayesinde, sektörün üzerinde büyümeye ve 2024 yılında da kadın, erkek, jean ve lifestye kategorilerinde pazar payımızı artırmaya devam ettik. Müşterinin Mavi'ye olan ilgisi ve talebi, zorlu piyasa koşullarına rağmen sağlamlığını korumaktadır. 1 Kasım 2024 – 13 Ocak 2025 döneminde, daha önce paylaştığımız yıl sonu beklentilerimizle uyumlu bir performans sergilenmiştir. Türkiye perakende satışlarımız (enflasyon düzeltmesi olmaksızın) nominal TL bazda yüzde 46, online satışlarımız ise nominal TL bazda yüzde 58 oranında büyüme göstermiştir. Ayrıca bu dönemde yaklaşık 300 bin yeni müşteri kazanılarak, 2024 yılı toplamında 1,5 milyon yeni müşteri hedefine ulaşılmıştır. Sürdürülebilir büyüme stratejimiz doğrultusunda, 6'sı dördüncü çeyrekte olmak üzere, 2024 yılı toplamında bugüne dek net 14 yeni mağaza açılışı gerçekleştirilmiştir. Son dönemde gerçekleşen hisse hareketlerini tetikleyecek, operasyonlarımızı veya finansal performansımızı olumsuz etkileyebilecek herhangi bir gelişme ya da açıklanmamış bir haber bulunmadığını belirtmek isteriz. Güçlü marka konumumuz, dayanıklı iş modelimiz ve sağlam bilanço yapımız her türlü ekonomik yavaşlamanın üstesinden gelmek konusunda bize güven vermektedir. Karlı büyümemizi sürdürerek, sektörün üzerinde performans gösteren ve uzun vadede pazar liderliğini pekiştiren şirket olma taahhüdümüz devam etmektedir.''
SANAYİ HABER AJANSI