Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor.
Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olarak 57 yıldır faaliyet gösteren Mercedes-Benz Türk, hedef kitlesine yönelik pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekiyor.
Bu kapsamda “Yıldızı Olan Kazanır” sloganıyla hazırlanan 4 ayrı filmde, 4 farklı ürün segmenti kullanan Mercedes-Benz Türk müşterisinin geçmişten günümüze Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicileri kullanarak işlerini nasıl büyüttüklerini, araçlarından ve aldıkları hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ve aynı zamanda Mercedes-Benz Türk’ü güvenebilecekleri bir iş ortağı olarak gördüklerini anlattıkları görüşlerine yer veriliyor.
Gerçek müşteri tecrübelerini yansıtan reklam filmleri, Mercedes-Benz markalı kamyon ve çekicilerin gerek ürün kalitesiyle gerek Mercedes-Benz Türk’ün sunmuş olduğu hizmetlerle, Mercedes-Benz Kamyon Finansman’ın sağladığı finansman desteği ve elbette araçlarının 2. eldeki değeriyle her zaman sahibine kazandırdığını ortaya koyuyor.
Mercedes-Benz Türk’ün 4 ayrı segment için hazırladığı filmlerde yer alan sektörlerle ilgili hazırladığı mottolar ise, “Çekici: Zaman Değerliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “İnşaat: Sağlamlık Önemliyse, #YıldızıOlanKazanır”, “Nakliye: Yükünüz Sorumluluksa, #YıldızıOlanKazanır” ve “Dağıtım: Operasyon Büyükse, #YıldızıOlanKazanır” olarak ayrıca öne çıkıyor. “Yıldızı Olan Kazanır” reklam filmlerine Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs YouTube kanalından ve Mercedes-Benz Kamyon sosyal medya hesaplarından ulaşılabiliyor.
SANAYİ HABER AJANSI