Popüler video oyunu Minecraft’ın beyaz perdeye uyarlandığı ‘A Minecraft Movie’ gösterime girmesinin ardından McDonald’s Türkiye özel kampanyasını duyurdu. Kampanyada, filmden ilhamla geliştirilen özel acı sos (Minecraft The Movie Sos) ve koleksiyonluk figürler öne çıkıyor.
McDonald’s Türkiye’nin sınırlı sayıda hazırladığı ‘Bir Minecraft Filmi Menüleri’, özel acı sos, koleksiyonluk figürler ve Happy Meal sürprizleri; restoranlarda Minecraft tutkunlarını bekliyor.
Popüler video oyunu Minecraft’ın beyaz perdeye uyarlandığı ‘A Minecraft Movie’ gösterime girmesinin ardından McDonald’s Türkiye özel kampanyasını duyurdu. Kampanyada, filmden ilhamla geliştirilen özel acı sos (Minecraft The Movie Sos) ve koleksiyonluk figürler öne çıkıyor. Happy Meal menülerinde ise filme özel olarak tasarlanan oyuncaklar yer alıyor. Menüler, kampanyaya özel tasarlanan piksel dokulu ambalajlarla hazırlanıyor.
Bir Minecraft Filmi Big Mac® ve 6’lı Chicken McNuggets® menüleri; McDonald’s Türkiye restoranlarında Minecraft tutkunlarını bekliyor. Koleksiyonluk figürler ise her pazartesi günü sınırlı sayıda ve seçili restoranlarda müşteriler ile buluşacak.
Menülerin yanında özel figürler ve oyun paketleri!
McDonald’s Türkiye yeni kampanyasında hem çocuklara hem de yetişkinlere yönelik seçenekleriyle dikkat çekiyor. Yetişkinler için Big Mac® ve 6’lı Chicken McNuggets® içeren özel menüler, figür ve kartların yanı sıra McDonald’s uygulaması üzerinden yapılan menü alımlarında erişilebilen bir oyun eklenti paketiyle birlikte geliyor. Bu paketle kullanıcılar Minecraft evreninde ek deneyimlere ve içeriklere ulaşma fırsatı elde ediyor. Çocuklara yönelik Happy Meal menülerinde ise her biri filme özel tasarlanmış toplam 12 farklı figür yer alıyor.
Oyun tutkusunu gerçek hayata taşıyor
McDonald’s Türkiye’nin Bir Minecraft Filmi Menüleri; McDonald’s’ın nostaljik karakterleri, ikonik menü ürünleri ve Minecraft evrenindeki popüler hazinelerden ilham alan 6 farklı koleksiyon figürünü de içeriyor. Oyuncular madencilik deneyimlerini Big Mac® Kristali, Birdie Kanatları, Patates Kaskı, Grimace Yumurtası, Soda İksiri veya Zombi Hamburger ile zenginleştirebiliyor; envanterlerini genişletmek isteyenler altılı seriyi tamamlamak üzere koleksiyon yapabiliyor. Her figür, beraberindeki kart ile birlikte geliyor ve bu kartlar aracılığıyla Minecraft Marketplace’te kullanılabilen özel bir dış görünüm (skin) kodu sunuluyor.
“İki ikonik dünyayı bir araya getirdik”
Kampanyaya ilişkin değerlendirmelerde bulunan McDonald’s Türkiye CMO’su Özdeş Dönen Artak, “McDonald’s severlerin davetiyle Minecraft evrenine adım attık ve onlarla birlikte bu süreci inşa etmeye devam etmekten heyecan duyuyoruz. Bir Minecraft Filmi Menüleri, iki ikonik dünyayı bir araya getirerek oyuncuların Minecraft’ta hayalini kurduğu McDonald’s deneyimini; sevdikleri oyun dinamikleri, McDonaldland karakterleri, lezzetli menülerimiz ve şimdi de filmin büyüsüyle gerçeğe dönüştürüyor” dedi.
Artak, kampanya kapsamında İstanbul Levent’teki McDonald’s Türkiye restoranının Minecraft iş birliğine özel görseller ve figürlerle yeniden tasarlanarak deneyim alanına dönüştürüldüğünü de ekledi.
McDonald’s Türkiye Hakkında:
‘BrandZ 2024 En Değerli 100 Küresel Marka’ çalışmasına göre dünyanın en değerli 5. markası olan ve teknoloji şirketleriyle birlikte ilk 5’te yer alan tek yeme-içme firması McDonald’s, Türkiye’de ilk restoranını 1986 yılında açmıştır. McDonald’s Türkiye, bugün 278 restoranı ve 8 bini aşkın çalışanıyla hizmet vermektedir. Sunduğu ürün ve hizmetlerin yüzde 98’ini Türkiye’de üretim yapan tedarikçilerden temin etmektedir.
SANAYİ HABER AJANSI