Mücevher şirketi Sözer Kuyumculuk’un, geliştirdiği teknolojisiyle ürettiği Monaco Chain by Sözer, altın zincir serisinin kampanya yüzü ünlü oyuncu Selim Bayraktar oldu.
Son koleksiyon XXMC, hafifliği, sağlamlığı ve çift klik kilit sisteminin yanı sıra 500 gram ağırlığa ve 70 santimetre uzunluğuyla dikkat çeken ürünlerden oluşuyor.
“KOLEKSİYONUMUZ HER YAŞ GRUBU VE TARZA HİTAP EDİYOR”
Sözer Kuyumculuk Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Gözde Sözer, koleksiyona dair şu bilgileri paylaştı:
“Serimizin yeni koleksiyonunda kendi geliştirdiğimiz teknolojiyle yarım asırlık tecrübemizi bir araya getirdik. Global pazarda kendi kategorisini oluşturmuş olan Monaco Chain zamansız, ihtişamlı, özgün ve özgüvenli stiliyle her yaş grubuna ve tarza hitap ediyor. Türkiye’de Atasay mağazalarında satışa sunduğumuz ürünlerimizin kültleşen tasarımlarıyla bugüne kadar Türkiye’de ve dünyanın farklı coğrafyalarından yoğun ilgi görmekten çok memnunuz.”
Plaket şeklinde ve numaratörlü özel bir sertifika ve özel tasarımlı hayvan dostu (vegan) deriden el işçiliği ile yapılan özel kutusunda teslim edilecek ürünle ilgili Sözer, XXMC koleksiyonunun kampanyası için Selim Bayraktar imzalı ve özel tasarıma sahip bir takvim de hazırlandığını belirtti. Sınırlı sayıda ve özel kağıda basılan takvimler, koleksiyondan ürün alan ilk 500 kişiye hediye edilecek.
Monaco Chain by Sözer’in XXMC koleksiyonunun kampanya yüzü, Selim Bayraktar da kendi yaşamıyla birebir eşleşen güç ve esneklik kavramlarının öne çıktığı bir markayla iş birliği yapmaktan mutlu olduğunu söyledi. Bayraktar, koleksiyonun tanıtım çekimlerinde ürünlerin dayanıklılığını sergilemek için farklı akrobasi hareketleri gerçekleştirdi.