Peugeot, E-Lion Day kapsamında 2024 yol haritasını tanıttı

Peugeot, geçen yıl ilk kez başlattığı E-Lion Day’in ardından 2024 yılında sürdürülebilir kalkınma için gerçekleştireceği ana ve yapılandırıcı eylemlerini tanıttı.

Peugeot, E-Lion Day kapsamında 2024 yol haritasını tanıttı
Yayınlama: 30.01.2024
11
A+
A-

Yüksek teknolojiyi sportiflikle birleştiren otomotiv üreticisi Peugeot, sektördeki değişime hazır olmak için çalışmalarına hız veriyor. 2025 yılına kadar Avrupa elektrikli mobilite pazarının lider markası olmak üzere radikal dönüşümüne kararlılıkla devam eden Peugeot, ana akım Avrupalı markalar arasında en kapsamlı elektrikli araç yelpazesine sahip olmasıyla öne çıkıyor. Sıfır emisyonlu ulaşımı, erişilebilir, yalın ve konforlu hale getirmeye yönelik girişimlerini arttıran Peugeot, müşterilerini bu dönüşümün bir parçası olmaya davet ediyor.

Bu kapsamda Peugeot, Ocak 2023’te başlattığı E-Lion Day’in ardından 2024 yılı için de sürdürülebilir kalkınma ve bunun için gerçekleştireceği ana ve yapılandırıcı eylemlerini tanıttı.

E-Lion Day 2024 kapsamında Peugeot, 5 madde altında yeni stratejisini ortaya koydu. Buna göre; Peugeot, tüm modellerinde tamamen elektrikli bir ürün gamı sunacak. Avrupa’daki ana akım markalar arasındaki en kapsamlı ürün gamına sahip olan Peugeot, tüm müşteri gereksinimlerini karşılayan modellere sahip olacak. Marka “Peugeot Allure Care” programı kapsamında, yeni Peugeot E-3008 müşterilerine özel, belirli ülkelerde 8 yıl/160 bin km’ye kadar tüm elektrikli ve mekanik unsurları kapsayan benzeri görülmemiş bir program sunacak.

Böylece Peugeot, elektrikli bir modelde bu kadar kapsamlı bir garanti programı sunan ilk Avrupalı marka olarak öne çıkıyor. Tüm Peugeot binek ve ticari araç müşterilerine ChatGPT teknolojisi sunulacak. Peugeot, Stellantis Grubu’nun “4R” stratejisi (Yeniden Üretim, Onarım, Yeniden Kullanım ve Geri Dönüşüm) doğrultusunda döngüsel ekonomideki eylemlerini güçlendirecek. Marka eğitime verdiği önemden ötürü Born Free ile ortaklık yapıyor.

E-Lion projesi, Peugeot’nun geleceğin sürdürülebilir ulaşımını inşa etme stratejisinin merkezinde yer alıyor. Bu, araçların elektrikliye geçişinin çok ötesine geçen ve beş “E-unsura” dayanan kapsamlı, 360 derecelik bir yaklaşımı temsil ediyor. Stellantis çözümlerine dayanan ürün ve hizmet “Ekosistemi” (Ecosystem). Müşteri için uçtan uca eksiksiz bir “Deneyim” (Experience).  2024 yılı sonuna kadar tamamen elektrikli ürün gamı ile “Elektrikli” (Electric).  Minimum elektrik tüketimiyle maksimum performans sunmak üzere “Verimlilik” (Efficiency). Sürdürülebilirlik hedefi ve 2038 yılına kadar Net Sıfır Karbon olma taahhüdü ile “Çevre” (Environment).


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.