Ramazan ayının başlamasına sayılı günler kala şirketler erzak yardımı hazırlıklarına başladı. Türkiye’nin lider sadakat ve ödüllendirme sistemleri şirketi Momento’nun Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şirketleri operasyonel maliyetten kurtarırken, çalışanların bir kod aracılığıyla dilediği ürünü online satın almasına olanak sağlayan “Dijital Erzak” ürünlerine ilginin yoğun olduğunu söyledi.
Teknoloji baş döndürücü hızla ilerlerken, hibrit çalışmanın da iş hayatına yerleşmesi şirketleri dijital çözümler geliştirmeye yöneltiyor. Ramazan ayı ve bayramlarda çalışanlarına erzak yardımında bulunmak için şirketler günümüzde inovatif çözümlere başvuruyor. 15 yıla yakın süredir sadakat programları, esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemleri alanına öncülük eden Momento’nun Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, “Ramazan kolisi gönderimlerinde şirketlerin operasyonel maliyetini ve yükünü azaltan Dijital Erzak geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yıl da yoğun ilgi görüyor. Çalışanlara hediye çeklerini on binlerce markada online olarak özgürce kullanma fırsatı sunan uygulamamıza talep geçen yıla kıyasla 2,5 kat arttı. Dijital Erzak’ın sunduğu faydaların daha da net anlaşılmasıyla ilginin önümüzdeki yıllarda da artarak devam etmesini bekliyoruz” dedi.
Şirketlere maliyet avantajı sunuyor
Geçtiğimiz yıl şirketlerin toplam 230 bin çalışanına Dijital Erzak sunduğunu ifade eden Emrah Gövenç, şöyle konuştu: “Erzak yardımını nakit yapmak yerine Momento ile yapan şirketler ayni yardım statüsündeki hizmetlerimiz sayesinde yüzde 45’e varan maliyet avantajından yararlanabiliyor. Dijital Erzak ile çalışanlar ise Momento portalı üzerinden marketten giyime, çocuk ürünlerinden elektroniğe on binlerce markadan online kod aracılığıyla hızlı ve kolay bir şekilde diledikleri ürünü alabiliyor. Kuracağımız yeni iş birlikleri sayesinde çalışanlara daha çok noktadan daha fazla seçenek sunmayı sürdüreceğiz.”
SANAYİ HABER AJANSI