SAS Müşteri Başarı Ödülleri’ne üç SAS Türkiye müşterisi yarışmada dört kategoride birincilik ödülü kazanarak büyük bir başarıya imza attı. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu.
SAS’ın analitik aracılığıyla dünyayı değiştirmesine yardımcı olan dünyanın dört bir yanındaki müşterilerini tanıma, tanıtma ve en iyilerini ödüllendirme amacıyla düzenlediği SAS Müşteri Başarı Ödülleri’nde (SAS Customer Recognition Awards) bu yıl Türkiye’den katılan SAS kullanıcısı müşteriler dikkatleri üzerine çekti. SAS Türkiye’nin müşterileri QNB Finansbank, Migros Türkiye ve İGA İstanbul Havalimanı yarışmada farklı kategorilerde toplam 4 ödül kazanarak büyük bir başarı sergilediler. SAS Türkiye’nin iş ortağı Linktera da Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü’nün sahibi oldu.
Geçtiğimiz yıl boyunca öne çıkan katkıları için müşteri ve iş ortaklarına verilen ödüller müşterileri ve iş ortaklarını kutlamanın yanı sıra örnek projelerini tüm dünyaya duyurma imkanı da sunuyor. Ödülleri kazananlar SAS’ın 11-14 Eylül tarihleri arasında ABD’nin Las Vegas şehrinde düzenlenen SAS Explore 2023 etkinliğinde duyuruldu. Birincilik ödülü kazanan firmalar etkinlikte kendilerini ve çalışmalarını tanıtma fırsatı buldu.
4 Müşteri Başarı, 1 İş Ortağı Ödülü
Türkiye’den SAS müşterilerinin ve iş ortağının kazandığı ödüllerin kategorileri şunlar:
Yılın Yenilikçi Problem Çözen Ödülü (Innovative Problem Solver) – QNB Finansbank
Yılın Yatırım Getirisi Yıldızı Ödülü (ROI Rock Star) – Migros
Yılın En İyi Çıkış Yapanı Ödülü (Rookie of the Year) – Migros
Yılın Meraklı Düşünürü Ödülü (Curious Thinker) – İGA İstanbul Havalimanı
Yılın Seçkin İş Ortağı Ödülü (Distinguished Partner) – Linktera
SANAYİ HABER AJANSI