DİMES’in yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı ve Yapay Zekayı ezber bozan özgün bir dille ele alan “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties 2024 Türkiye, MEA ve Avrupa’da farklı kategorilerde 5’i Altın toplam 15 ödül kazandı.
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES, mobil pazarlamanın en prestijli uluslararası ödül programı kabul edilen Smarties 2024’te Avrupa genelinde en itibarlı ödüle adını yazdırdı. DİMES, Smarties Europe Endüstri Ödülleri kapsamında tüm markalar arasında “Yılın Markası” ödülünün sahibi oldu.
DİMES, Smarties Türkiye ulusal ve Smarties MEA bölgesel ödüllerinde de büyük başarı elde etti ve hem Türkiye hem de MEA genelinde tüm kategorilerde öne çıkan en olağanüstü kampanyaya verilen Best in Show büyük ödüllerinin de kazananı oldu.
DİMES’in Türkiye’de ve sayıları 100’ü aşan uluslararası pazarda, küresel rakipleriyle rekabetin içerisinde yer aldığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten, “Smarties gibi saygın bir platformda, aynı yıl içerisinde hem Türkiye’de hem de MEA bölgesi ve tüm Avrupa genelinde tüm sektörlerden tüm markalar arasında yapılan değerlendirme ile gelen bu ödüller, markamızın sürdürülebilir başarısını ve hedef kitlemizle aramızdaki güçlü bağın değerini simgeliyor. Bu başarı bizlere, bir sonraki başarımız için heyecan veriyor” dedi.
Toplam 9 Kategoride, 5’i Altın 15 Ödül
Yeni nesil akıma dönüşerek nasıl gençlerin hayatlarında göründüğünden daha fazlası olmayı başaran yeni nesil ürün DİMES COOL Mix için hazırlanan ve günümüzün trendi Yapay Zekayı ezber bozan bir dille işleyen DİMES COOL Mix “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties Europe, MEA ve Türkiye ödüllerinde toplam 9 kategoride 5’i Altın, 15 ödüle adını yazdırdı.
Smarties 2024 Europe Ödüllerinde DİMES, tüm kategorilerde “Yılın Markası” ödülünü kazandı. DİMES COOL Mix 2024 “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Smarties 2024 Europe Ödüllerinde “Short or Long Form Video” kategorisinde Altın, “Social Media Marketing”, “Real Time Marketing”, “AI-Driven Creative Excellence”, “Creator/Influencer/Celebrity Marketing” kategorilerinde de Gümüş olmak üzere, toplam 5 kategoride biri Altın 5 ödüle uzandı.
Kampanya, Smarties 2024 MEA Ödüllerinde “Real Time Marketing” ve “Short or Long Form Video” kategorilerinde Altın ödüllerin sahibi oldu. “Creator / Influencer / Celebrity Marketing”, “Brand Experience”, “Cross Digital Media Marketing”, “Social Media Marketing”, “AI-Driven Creative Excellence” kategorilerinde Gümüş ödül kazanan kampanya, “Best in Show” büyük ödülünün yanı sıra, 7 kategoride ödül aldı.
Smarties 2024 Türkiye Ödüllerinde de “Best in Show” büyük ödülünün yanı sıra, “Creator / Influencer / Celebrity Marketing” ve “AI-Driven Creative Excellence” kategorilerinde Altın ödül kazanan kampanya, “Cross Digital Media Marketing” kategorisinde de Gümüş ödülün sahibi oldu.
Sürdürülebilir Uluslararası Başarı
Ürünleri Effie Global Endeksinde daha önce de Avrupa’nın en başarılı markaları arasında yer alan DİMES, Avrupa’nın en yüksek pazarlama gücüne sahip şirketleri arasında gösteriliyor. DİMES WARC 100 ve MMA SMARTIES Business Impact Index gibi marka ve pazarlama dünyasının en önemli küresel listelerinde üst sıralarda yer alıyor.
“Gerçekte Yaşadıklarımız ve Hissettiklerimiz Göründüğünden Daha Fazlası”
DİMES ve Reklamania Creative iş birliğinde hazırlanan 2024 kampanyası, her zaman olduğu gibi göründüğünden daha fazlasını içeriyor. Kampanyanın yeni filminde, hayatlarımızdaki yeri giderek genişleyen Yapay Zeka da markanın kendine özgü bakışı ve diliyle konu ediliyor. Yaz havasını hissettiren filmde Mert Ramazan Demir, bu kampanya için özel oluşturulan Yapay Zeka avatarı ile birlikte ekrana geliyor. Filmde farklı anlarda Yapay Zeka deneyimleri ve gerçek deneyimler birlikte sunuluyor; gerçeği yaşamak, en doğal duyguları birlikte hissetmek göründüğünden daha fazlası mesajı veriliyor.
SANAYİ HABER AJANSI