Vakıf Katılım dijitalden gelen müşteriyi beşe katladı

Vakıf Katılım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 5 kat artış gösterdi. Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Bugün geldiğimiz noktada işlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar aracılığıyla yapılıyor” dedi.

Vakıf Katılım dijitalden gelen müşteriyi beşe katladı
Yayınlama: 13.02.2024
10
A+
A-

 Bankadan yapılan açıklamaya göre, müşterilerine hızlı ve erişilebilir bankacılık hizmeti sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf Katılım, sene sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor. Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, rekabetin dijitale taşınmasıyla müşteri deneyiminin çok daha kritik bir önem kazandığını söyledi.

Vakıf Katılım dijitalden gelen müşteriyi beşe katladı
MÜŞTERİ OLMA SÜRESİ 4 DAKİKAYA KADAR DÜŞTÜ

Akben, geçtiğimiz yıl uzaktan müşteri edinimi konusunda gerçekleştirdikleri iyileştirmelerin sonucunda müşteri olma süresini 4 dakikaya kadar düşürdüklerini bildirdi. Yıl içinde tüzel kişiler için uzaktan müşteri edinimi sürecini başlatan ilk finans kurumu olduklarını anımsatan Akben, müşterilerinin en iyi deneyimi yaşama isteği ve tercihleri doğrultusunda, tasarladıkları her süreci ve sundukları her hizmeti, mobil bankacılık başta olmak üzere dijital kanallarda da ele aldıklarını kaydederek, dijital bankacılık konusuna verdikleri önemi anlattı.
 

Mehmet Ali Akben, 2023’ün, dijital kanallarını güçlendirdikleri ve müşterilerinin dijitalleşme oranını artırdıkları bir yıl olduğunu belirterek, “Bu yıl, hizmetimizin kapsamını genişletmek ve daha geniş kitleleri dijital yollarla bankamıza kazandırmak istiyoruz” diye konuştu.

 

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.