enflasyon emeklilik ötv döviz otomobil sağlık

Yemeksepeti’nin başarı hikayesi Yemek.com, yeni bir döneme giriyor

Yemek.com, Türkiye’nin en büyük dijital medya kuruluşlarından Mediazone’a katılarak yeni bir döneme adım attı. 11 Aralık 2024’te gerçekleşen satışla birlikte Yemek.com’un tüm hakları Mediazone’a devredildi. Bu birleşmeyle Yemek.com’un, Mediazone’un geniş medya ağı sayesinde daha geniş kitlelere ulaşması hedefleniyor.

Yemeksepeti’nin başarı hikayesi Yemek.com, yeni bir döneme giriyor
Yayınlama: 19.12.2024
2
A+
A-

Yemeksepeti’nin popüler içerik platformu Yemek.com, Türkiye'nin en büyük dijital medya operasyonlarından biri olan Mediazone’a katıldı. 11 Aralık 2024 itibarıyla imzalanan anlaşma sonucunda Yemek.com’un tüm hakları Mediazone'a devredildi. Bu satışla birlikte Yemek.com, medya dünyasındaki yolculuğuna yeni bir çatı altında devam edecek.

Eylül 2014’te Yemeksepeti bünyesinde kurulan Yemek.com, yemek dikeyinde Türkiye'nin en geniş kullanıcı kitlesine ulaşan içerik platformu olarak dikkat çekiyor. Kullanıcılarına 30 binden fazla yemek tarifi ve içerik sunan platform, her gün milyonlarca kişiye erişiyor.

Güçlü içerik platformunu yeni kitlelere ulaştıracak

Yurt içi ve yurt dışında birçok ödül kazanan ve tıklanma rekorları kıran Yemek.com, artık Mediazone çatısı altında yayın hayatını sürdürecek. Bünyesinde Mynet, Maçkolik, Onedio, TV Ekstra ve Webtekno gibi önemli medya, spor ve eğlence kuruluşlarını barındıran büyük bir medya kuruluşu olarak öne çıkan Mediazone ailesine Yemek.com’un katılmasıyla birlikte, bu güçlü içerik platformunun daha da büyümesi ve yeni kitlelere ulaşması hedefleniyor.

Sosyal medyada milyonlarca kişiye ulaşıyor

Yemeksepeti’nden yapılan açıklamada, Yemek.com’un 10 yıllık medya yolculuğunun büyük bir başarı hikayesine dönüştüğü ve Mediazone ailesine katılarak daha geniş bir medya ekosisteminde varlığını sürdüreceği ifade edildi. Yemek.com'un içerik üretimindeki tecrübesi ve Mediazone’un geniş medya ağıyla sinerji yaratılması bekleniyor.

Yemek.com; web sitesi, mobil uygulaması ve sosyal medya hesapları aracılığıyla öğretici ve ilham verici yemek içerikleriyle milyonlarca kişiye dokunuyor. Instagram'da 4,3 milyon, YouTube'da 2 milyon, Facebook'ta 2,9 milyon ve Tiktok’ta 570 bin takipçiye sahip olan Yemek.com, sosyal medya gücüyle de dikkat çekiyor.


SANAYİ HABER AJANSI

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.