Yeni Renault Kangoo ürün ailesi, Türkiye’deki ilk temsilcileri olan yeni Kangoo E-Tech yüzde 100 elektrikli ve yeni Kangoo Van ile satışa sunuluyor.
Yeni Renault Kangoo E-Tech yüzde 100 elektrikli, iç mekanında bulunan sürücü koltuğu, ergonomik yapısıyla sürüş konforunu destekliyor. Arka bölümde bulunan üç kişilik ikinci koltuk sırası, konforlu ve rahat bir yolculuk olanağı tanıyor.
Kendi sınıfının en iyi değeri olan 850 litrelik bagaj hacmi, kızaklı ikinci koltuk sırasının çıkarılmasıyla 2 bin 500 litreye kadar artırılabiliyor. Ayrıca Easy Life çekme tipi torpidosu da dahil edildiğinde iç mekanda 49 litreden fazla saklama alanı sunuyor. Iconic versiyonunda iç mekanı koyu fırçalanmış ahşap kaplama yeni ön konsol süslüyor.
Alet kullanmadan ayarlanan yenilikçi tavan barları sayesinde kullanıcı hiçbir zaman yer sıkıntısı yaşamıyor ve neredeyse her şeyi taşıyabiliyor. Önden bakıldığında yatay motor kaputu, çarpıcı dikey ön cephesi ve logonun arkasında şarj çıkışını barındıran ızgarası dikkat çekiyor.
Yeni Renault Kangoo E-Tech yüzde 100 Elektrikli’nin 8 adet bağımsız ve kolayca onarılabilen modülden oluşan son teknoloji lityum iyon bataryası, 45 kWh kullanılabilir kapasiteye sahip. WLTP standartlarında 285 km'ye kadar ulaşan menziliyle kullanım maliyetlerini oldukça düşürüyor.
Yeni Renault Kangoo E-Tech yüzde 100 Elektrikli’nin Iconic versiyonunda ısıtmalı koltuklar standart olarak yer alırken, soğuk iklim paketiyle ısıtmalı ön cam ve direksiyon da opsiyon olarak eklenebiliyor. Bu özellikler çok az enerji kullanarak daha fazla konfor sağlıyor.
Kapsamlı şarj çözümleri ise tüm kullanıcıların ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlandı. Yeni Renault Kangoo E-Tech yüzde 100 Elektrikli’nin bataryası 22 kW AC hızlı şarj ile 2 saat 30 dakikada yüzde 5'ten yüzde 80'e şarj edilebiliyor.
22 kW şarj cihazıyla birlikte batarya, menzili etkilememek ve şarj sürelerini kısaltmak üzere sıcaklığı doğru seviyede tutan sıvı soğutma ve rezistanslı ısıtma sistemine sahip. 80 kW DC şarj cihazı ise yaklaşık 30 dakikada 170 km menzil sağlıyor. 11 kW halka açık şarj noktasında 2 saat 40 dakikada yüzde 15'ten yüzde 80'e şarj oluyor. 7,4 kW duvar kutusunda 6 saatten daha kısa bir sürede yüzde 15'ten yüzde 100'e şarj oluyor.
Katlanabilir ve çok pratik bir saklama kutusu, bagajdaki kablolar (mod 3 şarj kablosu ve ev veya green-up bağlantıyı destekleyen isteğe bağlı esnek şarj cihazı) için gerekli alanı sağlıyor.
SANAYİ HABER AJANSI