Hepsiburada, deprem bölgesine yönelik programının ilk 6 aylık sonuçlarını açıkladı

Hepsiburada, 6 Şubat 2023 ve sonrasında gerçekleşen depremlerden etkilenen 11 ilde sürdürülebilir, kalıcı refahın sağlanmasını desteklemek için hayata geçirdiği “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programının Mart-Eylül 2023 dönemini kapsayan ilk 6 aylık sonuçlarını açıkladı. Sonuçlara göre, bölgedeki KOBİ ve esnafın Hepsiburada üzerinden ticaret hacmi 1,9 Milyar TL olurken, altı ayda bölgede bin 700 yeni işletme Hepsiburada ile e-ticarete başladı.

Hepsiburada, deprem bölgesine yönelik programının ilk 6 aylık sonuçlarını açıkladı
Yayınlama: 05.10.2023
1
A+
A-

KOBİ, esnaf ve aile işletmelerinin, girişimci kadınların ve kadın kooperatiflerinin desteklenmesi; bölgenin e-ticaret ve lojistik kapasitesinin artırılması; istihdam artırıcı hizmet ve faaliyetlerin bölgeye kaydırılmasının yanı sıra çocuklara ve ailelere eğitim ve sosyal destekleri kapsayan programla bölgedeki aktif satıcıların Hepsiburada üzerinden ulaştığı net ciro 1,9 milyar TL oldu. Program kapsamında bölgede faaliyet gösteren aktif satıcıların toplamı altı ay sonunda 15 bini, toplam ürün satışı 4,7 milyon adedi, net sipariş sayısı ise 2,8 milyonu geçti.  

Hepsiburada, deprem bölgesine yönelik programının ilk 6 aylık sonuçlarını açıkladı

PLATFORM ÜZERİNDE 2 BİN 980 GİRİŞİMCİ KADIN SATIŞ YAPTI 

2017’den itibaren yürüttüğü “Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü Programı” ile kadın girişimcileri teknoloji gücüyle destekleyen Hepsiburada, deprem bölgesinde faaliyet gösteren girişimci kadınlar ve kadın kooperatiflerine de destek vermeye devam ediyor. Deprem bölgesinde faaliyet gösteren ve Hepsiburada platformu üzerinden satış yapan 2 bin 980 girişimci kadın ve kadın kooperatifleri deprem felaketinin ardından ilk 6 ayda gerçekleşen ticaret hacmi 124 milyon TL’ye ulaştı.

HEPSİBURADA’DAN DEPREM BÖLGESİ SATICILARINA DİJİTAL PAZARLAMA DESTEĞİ 

Hepsiburada “Deprem Bölgesine Ticaret ve Teknoloji Gücü” programı kapsamında ayrıca bölgede faaliyet gösteren satıcıların satış gelirlerini yukarıya çekebilmek için dijital pazarlama desteği de gerçekleştirdi.   Bu destek ile beraber deprem bölgesindeki Hepsiburada satıcılarının ürünleri internette reklam olarak kullanıcılara gösterilerek, bölgedeki satıcıların ürünleri ön plana çıkarılıyor. Bu sayede satıcıların satışlarının artmasını sağlanıyor. Yapılan internet reklamları aracılığıyla deprem bölgesinde faaliyet gösteren 552 satıcının sayfasına ek 635 bin trafik yönlendirme gerçekleştirilirken reklamlardan önceki döneme kıyasla deprem bölgesinde trafik yönlendirilen satıcıların ürün satış adedinde yüzde 28, siparişlerinde ise yüzde 27’lik yükseliş gözlemlenirken, satıcıların gelirlerinde ek 6,6 milyon TL’lik artış yaşandı. 

E-TİCARET İHTİSAS MERKEZİ ADANA’DA HİZMETE GİRERKEN, HATAY İÇİN ÇALIŞMALAR BAŞLADI 

Hepsiburada, bölgede e-ticaret ekosisteminin büyüyüp gelişmesi ve küçük işletmelerin ofis, stok, lojistik, pazarlama, müşteri hizmetleri ve eğitim ihtiyaçlarına yanıt vermesi amacıyla ‘E-Ticaret İhtisas Merkezleri’ projesini de hayata geçirdi. 3 farklı şehirde kurulacağı açıklanan E-Ticaret İhtisas Merkezleri’nin ilki temmuz ayında Adana’da açıldı. İkinci merkezin ise Hatay’da açılması üzere çalışmalara başlandı. Firma, Adana’da açılan E-Ticaret İhtisas Merkezi’nde mevcut satıcıların yanında olmayı sürdürürken, bölgede e-ticarete yeni başlayacak satıcılar için de eğitimler ve programlar düzenleniyor. Bu doğrultuda bölgedeki e-ticaret ekosisteminin geliştirilmesi amacıyla düzenlenen eğitimlerine binden fazla satıcı katıldı. 

Ayrıca Hepsiburada, “Bir Gülüş Yeter” projesi kapsamında deprem bölgesindeki çocuklar için gerçekleştirdiği etkinlikler ile bugüne kadar bölgedeki 3 bin 500’den fazla çocuğa ulaştı. 

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.